luni, 10 septembrie 2012

22 / Citate

= “Cu siguranţă, că le-am permis să îmi hotărască destinul, m-au umplut de furie şi resentimente. Nu cred că ştiu să fac altceva, şi parcă sunt într-o continuă goană fără destinaţie. Cel mai trist e că m-am îndepărtat atât de tare de visurile mele, încât astăzi parcă nici nu le mai cunosc. Schimb locurile, persoanele din viaţa mea, încercând să regăsesc acel sentiment de linişte interioară, mă afund tot mai tare în dependenţe, mă afund tot mai tare în vicii, care pe moment îmi oferă acea iluzie.” / Monk

 

= “Înţelepciunea este de a avea vise suficient de mari pentru a nu le pierde din vedere atunci când sunt urmărite. / Oscar Wilde

 

= “Îmi place să mă consider un artist, iar viaţa mea este cea mai mare operă de artă. Fiecare moment este unul de creaţie, iar fiecare moment creator cuprinde o infinitate de posibilităţi. Pot face lucruri pe care le-am făcut întotdeauna sau pot să trec în revistă diversele alternative şi să încerc ceva nou, diferit şi care poate merită mult mai mult. Fiecare clipă reprezintă o nouă oportunitate şi o nouă decizie. Ce joc minunat jucăm şi ce formă de artă magnifică!”/ Shakti Gawain

 

= Intelectul tău poate deveni confuz, dar emoţiile tale nu te vor minţi niciodată.”/ Roger Ebert

 

= “Viaţa este scurtă. Atunci când îţi alegi un drum, trebuie să te asiguri că de-a lungul lui există acele lucruri pe care le poţi face. Dintre acestea, trebuie să le selectezi pe acelea pe care îţi doreşti să le faci. Apoi trebuie să te concentrezi asupra a ceea ce îţi doreşti cu adevărat să faci. În final, selectează acele lucruri pe care îţi doreşti cel mai mult să le faci – şi acţionează în acest sens.” / Ohad Kamin

 

= “Ne simţim liberi atunci când alegem un drum care ne oferă sens şi plăcere. Depinde de noi dacă experienţa noastră este una liberă sau dacă alegem să fim robii bogăţiei materiale sau prosperităţii emoţionale, sclavii aşteptărilor celor din jur sau ai propriilor pasiuni. Pentru a face astfel de alegeri, am putea să începem prin a ne pune câteva întrebări. Atunci când punem întrebări, dăm starul unor noi căutări şi cuceriri: vedem lucruri pe care nu le-am văzut înainte, descoperim drumuri care erau obscure până atunci.Prin faptul că ne punem întrebări sincere, ne înfruntăm propriile prejudecăţi, moduri convenţionale de a ne gândi la ceea ce este posibil în viaţa noastră.” / Tal Ben Shahar

 

“Eşti la fel de tânăr ca speranţele tale sau la fel de bătrân ca temerile tale. Atâta timp cât ai ambiţii şi îţi faci proiecte, eşti tânăr. Atunci când ai renunţat la speranţă, ai şi devenit bătrân. Abandonarea speranţei constituie rezultatul neînţelegerii principiilor esenţiale ale vieţii. Întotdeauna există o soluţie şi o cale. Dacă mintea noastră este prea limitată ca să le “vadă”, nu înseamnă că ele nu sunt reale.”/ Vera Peiffer

 

= “Când eşti fericit, eşti şi relaxat. Eşti inspirat, pentru că ai răgaz să asculţi ce îţi şopteşte vocea dinlăuntrul tău. Astfel scoţi la iveală toate talentele care te vor ajuta să-ţi realizezi dorinţele.” / Vera Peiffer

 

= “Când spun să fii creativ, nu spun că toţi trebuie să deveniţi mari pictori sau mari poeţi. Pur şi simplu vreau să spun să-ţi laşi viaţa să fie un tablou, să-ţi laşi viaţa să fie un poem.”/ Osho

 

= “Succesul înseamnă să te placi pe tine însuţi, să-ţi placă ceea ce faci şi să-ţi placă cum o faci.”/ Maya Angelou

 

= “În mod instinctiv, oamenii se proiectează neîncetat în viitor, ei trăiesc cu speranţa că mâine le va fi mai bine, dar această proiecţie în viitor nu este adesea decât o fugă. De unde le vine acestă speranţă că viitorul poate fi mai bun ca prezentul? Adevărul este că viitorul va fi şi mai rău dacă ei se mulţumesc să spere fără să lucreze. / Omraam Mikhael Aivanhov

 

Lucrurile bune vin rar din exterior. Dacă ele apar, cu atât mai bine; dar depinde mai ales de tine să determini desfăşurarea evenimentelor în favoarea sau detrimentul vostru. Fiindcă poţi trăi fiecare eveniment în două feluri: unul care te înalţă mai presus de tine, şi altul care te coboară sau chiar te pune la pământ. Lucrează cu înţelepciune, iubire, voinţă, şi vei transforma cele mai defavorabile condiţii exterioare în nişte binecuvântări pentru tine însuţi şi ceilalţi.” / Omraam Mikhael Aivanhov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu